sjuuukt trött

DATUM: 2010-03-22 TID: 19:51:24

herregud va trött jag är ! Jag vet inte vad jag ska göra ! Måste plugga lite innan jag sover sen i allafall, måste i allafall försöka för jag har matteprov i morgon. suck....
Ska nog gå ut och sätta mig i soffan med mamma och kolla på saltön nu när det börjar klockan 8 sen får vi se vad som händer. Alex kommer väl vid 10 någongång. När han kommer blir de sleeptime kan jag lova. Jag blir ju helt död av att gå i skolan !

Juste idag gick jag på stan med Sofia. Jag hittade absolut ingenting, väldigt irreterande. Eller jag hittade saker, men de fanns inte i min storlek bara i M,L,XL,XXL. usch! Men jag får väl åka till maxi eller något någon dag om jag orkar och hinner och kolla. Men de är segt att åka så långt. haha, puss på er i allafall för nu ska jag dricka cola och försöka bli lite piggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0