Lördag !

DATUM: 2010-03-13 TID: 17:06:29
Idag är det lördag och madde kom nyss hit. Vi ska väl till stan och typ fika eller något tror jag , sen kanske vi drar till kriss och hälsar på. haha.

De är vissa som får damp när jag inte skriver blogg, så nu gör jag det. Men jag vet inte vad jag ska skriva så ni kan ju komma med förslag så hjag har något att skriva om när jag bloggar. För de är väl inte så jätte kul att läsa typ, ska dra ut med den och den nu och vi ska på stan / fika. Bah, mmm nice liv. hahaha ! Men i allafall nu ska jag faktiskt till stan och fika med madelene så, that´s it lixom. Puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

skapligt fula är ni iaf

2010-03-16 @ 17:12:40
Postat av: Lillis

fula?? haha och självklart skriver fittan anonymt.. stå för vad du tycker .. sen kan du och jag ta ett snack;)

2010-03-24 @ 11:40:21
URL: http://lillisinyoubabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0