tröööött....

DATUM: 2010-01-19 TID: 00:30:11
Helluu, jag är drymt jag har fortfarande inte sovit. De är något fel på mig. Men nu ska jag vara skriva de här inlägget sen ska jag sova så in i helvete.

Skolan idag i allafall, lite segt men roligare än att ha vanliga lektioner måste jag säga. Efter skolan så drog jag och kollade på maddes och hennes pappas nya lägenhet. Riktigt fin, Skulle med vilja bo där haha. Men de är nog skönare att bo i hus. Iallfall, där var jag inte så länge för jag drog till alex vid halv 5 sen va jag hos han till hav 9 sen tog ag tåget hem 9. Japp. Jobbig dag eftersom jag har varit rätt trött. Men i skolan va jag inte så trött. Mest hyper. haha Skrek och hade mig, usch på de. Jag får ta och skärpa mig.

Imorgon börjar jag skolan halv 1 i allafall, så jag kan få sova till halv 10 i allafall innan jag ska åka halv 11. Egentligen börjar jag halv 9. Men vi ska åka skridskor och jag hittar inte mina eftersom vi inte har packat upp sånna saker sen vi flytta och allt är lixom helt huller om buller. Nej blir att sova istället. De måste ju förstå att jag inte vill sitta och kolla på när de åker skridskor och frysa ihjäl. Nej sånt gillar vi inte. Men nu ska jag sova i allafall, sov gott puss !

en jääääätte gammal bild på mig,. haha fint hår. *host*


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggare hår där än va du har nu

2010-01-19 @ 15:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0