Tisdag

DATUM: 2010-01-19 TID: 23:49:58
Hejsan, kom hem vid 10 idag. Så jag skriver nu.

Började skolan vid halv 1. Vi hade någon föreläsning med någon som va bisexuell, det var faktiskt rätt intressant. Visste ni att ALLA djur kan va homusexuella ? De visste verkligen inte jag. Till och med myror och maskar kan vara det. Iallafall sen hade vi engelska med. Vi työ översatte låttexter till svenska. Sen sluta vi. Riktigt nice dag i skolan . Efter skolan åkte jag och Sofia till stan och kollade lite snabbt sen mötte jag upp alex och solade. Efter det åkte vi hem till honom och sov till halv 9 så jag skulle till bussen och hem.
Pratade i telefon med Jonna förut. Blev jätte glad när hon bah ringde sådär. Innan va jag på jätte dåligt humör eftersom en viss person är trög fattade och skyller allt på mig när jag inte ens har gjort något. Men nog om de. Nu ska jag lyssna på lite bra musik och snacka på msn så skriver jag serare, puss på er !! <3

ps. Glömde min kabel hos alex idag igen ! Men jag får väl tillbaka den nästa gång jag ska dit., haha ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0