Sovit hos baby

DATUM: 2010-01-18 TID: 00:05:46
Hejsan, jag sov hos alex i lördags, det är därför jag inte har uppdaterat något. När jag kom dit så va jag jätte trött i allafall eftersom jag inte hade sovit något på natten. Jag somna när han va uppe och åt, men de va bara kanske i 20 minuter, om ens det. Sen somna jag iallafall inte förns vid halv 3 för alex ville inte sova och jag ville inte gå och lägga mig förns han gick och la sig. Kul för han då ?
Idag har vi inte heller gjort så mycket sov till 3 kanske sen datan och så såg vi på sommaren med Göran. Sen åkte jag hem typ . Japp. Skola i morgon med för nu är jag frisk och kry. Okej kankse inte har världens huvudvärk men det går ju att bota med lite tabletter. Vi har tema vecka så jag tror inte att de är så mycket plugg. A, men vi hörs i morgon puss på er och godnatt. Vi får väl se om jag somnar.


Kommentarer
Postat av: Lillis

snygg bild:D

2010-01-18 @ 17:27:46
URL: http://lillisinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0