skolan/stan/jonna

DATUM: 2010-01-20 TID: 21:30:57
Hejsan, va i skolan till 11 idag och jag kom dit vid halv 10 eftersom att tåget stannade och vi kom ingenstans. Väldigt irreterande när ingen lärare trodde på mig när jag kom till skolan .....
Efter skolan drog jag och jonna till stan och kollade lite. Blev att köpa lite små skit. Men eftersom classe vägrar att låna ut kameran så kan jag inte lägga in några bilder på det eftersom att min överföringssladd är hemma hos alex. Men jag ska kolla om linda är vaken så jag kan få låna hennes eftersom hon är snäll i allafall ! Herregud, får inte ens låna kameran.... I allafall, när vi hade kollat klart på stan så blev de att käka på mc och efter det solade vi. När vi hade solat klart var vi riktigt trötta och åkte hem till jonna och kollade på andra avenyn. Nu är jag hemma och är sur. Men de blir väl bättre snart får jag hoppas. Jag som hade tänkt städa mitt rum.. De är jag verkligen inte på humör att göra nu... Ha det så återkommer jag om linda är vaken . puss på er !

trött och osminkad julia efter solningen ;)



Kommentarer
Postat av: sofia

man ser skillnad med solningen, najsigt :)

2010-01-21 @ 00:33:23
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0