ska upp snart

DATUM: 2010-01-10 TID: 23:30:31
Hejsan, helgen har vart lugn. Åkte till alex på fredagen efter skolan och bah chilla med madde alex och dover. De va rätt kul in på natten där. hahah
Sen på lördagen sov vi till halv 5 eller något. sjukt skönt. Blev trött första dagen i skolan tummen upp för de. Hur ska de gå resten av terminen... suck...
När vi hade vaknat på lördagen åt vi mat typ och fixade oss och åkte till freddie och va där, sen tog vi sista bussen hem och så kollade vi på film och somna. Ja, och i morse så vakna vi sen åt vi sen fixade jag mig så åkte jag hem.

De är sjukt kallt hemma hos mig, Här hemma har jag inte gjort så mycket. Datan och sådär. Försökt göra min svenka grej, men de gick inte så bra. Får fråga min lärare i skolan i morgon. Japp och nu kollar jag på Johan falk. När de är slut ska jag upp i mitt rum och sova. Ska fan upp om 6 timmar. Klockan halv 6. Hur fan ska dethär gå till. Jag brukar gå och lägga mig vid den tiden om inte senare. Ae, gud. Kommer dö.
Vi8 hörs i morgon när jag är i skolan. puss !

Oseriös bild innan man sover. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0