sjuk

DATUM: 2010-01-07 TID: 01:54:02
hejsan, är typ hur sjuk som helt känns de som.. Men de skiter jag i jag ska till stan i morgon och träffa jonna och så är de. På förmiddagen ska jag åka fyrhjuling med linda hade jag tänkt. De kan ju bli lite kul. aa,

Kvällen tillbringa jag inne hos linda och kollade på film med linda och daniel. De va lite nice sådär. Men de va så jävla varmt inne hos linda så jag höll på att dö. Hemskt när man är täppt i näsan, tycker ni inte ?

Nu ska jag i allafall försöka sova annars kommer jag inte orka i morgon. Men aa vi hörs i morgon. Jag tar nog med mig datan till stan om jag pallar med de. haha puss på er !

juste, jag glömde överföringssladden hemma hos alex så jag får inte tillbaka sen förns fredag men ni får stå ut babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0