Sitter på tåget

DATUM: 2010-01-28 TID: 19:30:45
Hejsan , nu sitter jag på tåget hem. SKa möta upp Daniel sen ska han skjussa hem mig för mamma jobbar och aa classe flyttar åt jennie som jag sa förut kom jag på nu. hiih. Så skönt att komma hem ! Jag är sjukt seg. Efter skolan så solade jag sen träffade jag lite kompisar på stan. Men sen kände jag att de va dax att åka hem. Vet inte hur jag kommer till skolan i morgon men jag hoppas att de fixar sig i allafall. Annars får jag ringa skolan och berätta som det är. Men vi hörs lite senare när jag kommit hem och sådär, för vi lär ju sitta på pizzerian i mantorp ett litet tag innan jag kommer hem kan jag tänka mig, puss på er så länge ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0