Sitter i skolan

DATUM: 2010-01-28 TID: 14:34:59
Sitter nu med alla cpen i min klass ! Största omogna !!!!!
Fett irreterad nu. Vi har hållt på med vårat arbete över en timme nu och vi slutar omk ungefär en timme. Jag orkar inte göra mer nu. Hittar ingenting om vindkraft. Eller jag har bara kollat i boken än sålänge. Men de är väl bäst att man sätter fart nu. Annars är de inte snällt mot Ebba eftersom vi har ett grupparbete. Men fan va jag snackar om skolan när jag sitter i skolan och skriver. Palla de då ?

Jag vet inte vad jag ska göra efter skolan. ska väl typ sola sen vet jag inte. Men jag måste komma på något att gröa för jag vet inte när Classe har hjälp Jennie klart med att flytta.. Ae får väl dra hem till Madde eller något.

Men ha de bra jag ska fortsätta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0