Rubrik

DATUM: 2010-01-30 TID: 11:55:12
Hejsan, nu har jag och madde duschat och ska snart fixa oss för att åka in till norrköping.
Blev att madde sov hos mig i går. Vi hade as kul men de blev att gå och lägga oss tidigt, vi va väl trötta efter en hel skolvecka.
När vi kommit till stan ska vi hem till madde för hennes bror är hemma över helgen från lumpen. Sen ska vi på stan och shoppa lite. Eller madde ska shoppa. Sen vid 4 tiden ska jag möta upp alex och åka hem till honom och umgås lite höhö. Ikväll vet jag inte vad som händer. Men de är sånt som märks. Vet inte ens om jag ska sova i Norrköping eller hemma. Men nu ska jag nog ner och käka lite frulle. Men ha de bra så hörs vi puss !!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Sluta pluta med mun!

2010-01-30 @ 15:01:12
Postat av: Anonym

så jävla fula jävla fjortisäckeeeeel

2010-03-06 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0