Påväg till skolan

DATUM: 2010-01-11 TID: 07:14:55
Hejsan, jag kunde inte hålla mig med datan till jag kom till skolan. Nu sitter jag på tåget påväg till skolan. Jag kom faktiskt upp utan problem idag. Stolt över mig själv. Men de va så jävla kallt i hela huset så jag höll på att dö. De kan ju bero på det med.
Fan jag orkar inte skolan, jag vet att jag kommer vilja hem efter första lektionen, även om jag inte känner så just nu. Men de är bara att kämpa. Mamma ska beställa en resa i April så att jag har något att se fram emot. Då kommer det nog gå lättare i skolan med. Jag måste klara den här terminen för de står på mig framtid.
Jag har panik inför gymnasiet. Jag vet inte alls vilken linje jag vill gå och jag har bara till 15 februari på mig att bestämma mig. Usch ! Jag vet ju vad jag vill, men grejen är att de inte finns jobb inom de. De är sjukt jobigt. Men jag ska ju ändå ta något som intresserar mig. ae, inga djupa inlägg här och nu. Jag ska inte va depp i skolan för jag ska orka HELA dagen. Men vi hörs lite senare puss på er !

Efter skolan ska jag och olivia ner till stan och fika och efter de blir de soltime. Så hilma mycket bättre solarium i stan än vad de är hemma så nu kommer de bli skillnad I promise ! hehe. Men som sagt vi hrös senare.

vädigt gammal bild på mig och olivia. ca 2 år sen. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0