Onsdag 6/1

DATUM: 2010-01-06 TID: 15:32:52
halloj, madde ligger just nu i solariumet. Efter henne ska jag sola. Hoppas man får lite färg i allafall. Synd att vi vanade så sent idag. Annars skulle vi ju kunnat gått ut och ta lite bilder. Men nu är de för mörkt för de. aja, Sen jag som ville gå på stan idag. De blev inget av de heller. De blir väl bara att va hemma och slappa idag. Madde ska hem sen. Men jag stannar nog kvar hemma och drar in till stan i morgon istället. Och då ska jag in i tid så jag hinner gå på stan. För jag har ett presentkort på gina som jag inte vill ha kvar. haha. Sen måste jag ta och flörta lite med mamma så jag kan få låna pengar.

Juste, igår fick jag reda på att vi inte börjar skolan på torsdag, utan på fredag, haha herregus va dålig jag är. Tänk om jag hade gått till skolan klockan 8 i morgon så är de inte ens öppet. Då skulle jag ta självmord tror jag. ae, men jag skulle inte bli så glad i allafall !!

fyfan va jag saknar mitt blonda hår... "/


Kommentarer
Postat av: sara

tack så mycket sara!

- varsågod så lite så (a)

2010-01-06 @ 15:59:25
URL: http://saeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0