Mitt år

DATUM: 2010-01-07 TID: 03:50:25
lite sent kanske men de skiter jag i ! ;)

januari - var jag mycket med fia och olivia, minns inte något speciellt

februari - Fyllde år.hehe. Sen va jag fortfarande mycket med fia och olivia och jag försökte bli blond. men de va orange. haha

mars - samma sak som månaden innan + att vi va i romme - en resa jag aldrig glömmer

april - va tsm med oskar så va mest med han och jonna

maj - Va med jonna all the time. saknar de som fan

juni - Sommarlovet började och jag va med jonna varje dag, vi började även va med folket i vilbergen/ektop mitt hår va ritkigt blont och fint.

juli - den månaden vill jag helst glömma.... Massa skit hände då och jag och jonna slutade umgås. Tog bort mitt blonda hår och blev brunett. juste moppe crash jag och madde asso hahaha

augusti - skolan började igen och jag va för det mesta med madde. Vi hade de jävligt kul. Augustifesten va och vi va med folket i klocket och mickis. Jag flyttade även till Mantorp

september - Mycket med madde och mickis och mitt hår blev från brunt till svart... lite fail

oktober - skolan sket sig riktigt rejällt och jag sket i allt i mitt liv ungefär, de fick rulla på som de kom.

november - va med madde varje dag typ och aa vi gjorde inte så mycket, jag och jonna sket i skolan totalt.

december - jag blev tsm med alex och jag va med han, madde och freddie väldigt mycket, hur kul som helst.


jaa de va mitt år väldigt kortfattat. Mycket som inte är med. Men aa de är i de stora hela i allafall. Känns som ett riktigt skit år och jag hoppas på att de här året blir myyyycket bättre.

* jag ska ta tag i skolan och få upp mina betyg.
* jag ska ta vara på de jag har och inte skita i mina vänner. inte för att jag har de innan men ta bättre hand om de.
* Vara mer ekonomisk. haha vi får ju se hur det går
* Sluta med all skitmat, någon gång då och då är okej.

alltid vi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0