Madde padde

DATUM: 2010-01-06 TID: 00:11:05
tjeena, madde sover hos mig inatt. Alex ska på kryssning i morgon så jag får inte träffa han på ett par dagar, segt som fan. Sen börjar ju skolan den här veckan med. Ännu segare. haha. Jag förstår inte hur jag ska orka upp. Jag som sover till 3 på dagarna. hmm... Men jag är rätt trött nu, så jag går ju och lägger mig myyycket tidigare än vad jag brukar.
I morgon ska vi väl gå upp i tid och fixa oss och så sen ska jag försöka ta lite kort till bloggen, jag vill verkligen ha en ny design på bloggen. Den som jag har nu är tråkig och de har jag sagt i andra inlägg med. Men nu ska jag ändra den kan jag lova. Japp så är det. Men nu ska jag kolla facebook sen ska jag väl ta och sova. Madde är nere i vardagsrummet och kollar på tv men hon kommer väl upp någongång. Hon var inte ett dugg trött. ja men vi hörs puss på er ! <3

Grymt bra låt btw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0