Livään

DATUM: 2010-01-11 TID: 22:48:33
Hello, blev inte att skriva något i skolan, men i allafall efter skolan drog jag och olivia till stan och fikade, sen träffade vi linus och jonas på stan och så va vi lite råd till de när de skulle shoppa. De blev i allafall nya skor och ny mössa för linus del och en mössa för jonas del. Sen tyckte de inte att de va kul att shoppa mer, haha. När de hade dragit så drog jag och olivia och sola. Ritkigt skönt. Ska nog göra de någon mer gång i veckan. Måste få upp brännan lite, hehe. Nu är jag sjukt trött. Ska ner och ringa alex nu sen ska jag nog ta en kapp te och den gå och lägga mig. Ha de bra så hörs i morgon puss.

Sjukt kul att va med dig igen olivia, hade nästan glömt hur kul vi har ihop, älskar dig <3

jag vid bussen till stan

olivia är tönt och dricker varmchoklad hahah <3

Jonas och Linus i min klass efter shoppingrundan.



Kommentarer
Postat av: olivia claar

älskar dig jullan!<3

haha vadå töönt:o chailatte snackar ju skiit :) hehe pöss <3

2010-01-11 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0