Längesen förlåt.!

DATUM: 2010-01-25 TID: 14:39:00

Hejsan, nu sitter jag i skolan och jag ska egentligen gör mitt och ebbas energiarbete. Men jag har nästan gjort ett A4 och vi slutar snart. Vi har ju hur lång tid på oss som helst. Men nu ska jag inte sitta och skriva om mitt arbete i skolan. I helgen har jag varit med Alex vi va hos honom fredag till lördag och lördag till söndag sov han sos mig och så sov jag hos han igår hahaha ojojoj.

Idag ska jag nog träffa Jonna och dra till stan och köpa smak till deras vattenpipa. Men om det inte blir så åker jag hem och pluggar och städar mitt rum. Oj, va kul det lät. Men nu slutar jag lektionen. Men i hörs när jag kommer hem i kväll. puss på er sålänge ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0