Kväll med linda

DATUM: 2010-01-15 TID: 03:43:40
Hejsan, jag har vart i Norrköping från i tisdags, men nu är jag hemma igen. Blev att käka kebab och massa cola, fyfan va gott de va. haha.
Sen gick jag in till Linda. Först gjorde vi inte så mycket kollade på tv typ. Sen fick vi för oss att fixa oss och ha lite kul med kameran. Så vi gjorde det och de va jävligt kul. Längesen jag höll på med kameran nu. Kanske bilder till designen. Men bilderna på mig blev inte bra och de blev suddiga. Så kanske tar andra någon annan dag. hihi. Lägger in några bilder men vi tog över 200 bilder förut. Ja, så äre. Men vi hörs i morgon. Om jag inte är lika seg i kroppen som jag va idag så blir det att åka till norrköping i morogn och träffa madelene. puss på er !

Linda och jag <3

Busiga linda hihi

flumm

haha ful och suddig, ingen mer bild på mig. usch !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0