köttbullar

DATUM: 2010-01-25 TID: 18:46:30
hade ingen rubrik, men jag åt köttbullar till middag. hihi

Tjena, nu är jag hemma eller har varit det ett tag. Åt för ett tag sedan och sen har pluggat in engelskan jag har till i morgon. Nu får vi hoppas att de går bra för mig i morgon. Tihhi. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Mamma köpa lite godis till mig för jag va duktig och gjorde läxan för en gångs skull, äger jag inte ?  De tog lixom 10 minuter högst ! Nej men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu. Kanske plocka upp de sista från golvet och packa till i morgon. Kan vara rätt bra så slipper jag det i morgonbitti när jag ska upp till skolan. Super! Men vi hörs senare. puss på er !

segt i skolan men de är inte långt kvar nu !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0