kan inte sova igen

DATUM: 2010-01-07 TID: 03:20:54
Hejsan, nu är de såhär att jag kan inte sova, hur mycket jag än försöker. De är så hilma jobbigt. Jag får väl va vaken till jag somnar, eller de är ju rätt logiskt. men aa. Får se om jag somnar över huvudtaget. Annars är jag vaken hela natten och sen så gör jag de jag ska i morgon sen åker jag hem och sover skapligt. Då kanske jag till och med orkar upp till skolan, vem vet ;)

Men nu har jag iallafall tråkigt som fan och jag vet inte vad jag ska göra. Jag är täppt i näsan och grymt ont i huvudet. åhhh, de är så synd om mig blablabla, haha not. Jag har ju föran godis breve mig och cola. Jag överlever. haha men va störd jag är. Kul inlägg för er att läsa, eller inte. Men aa. Nu ska jag göra något annat vettigare än att flumma på bloggen, puss på er.

can't sleep without you babe.... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0