jag kan om jag vill

DATUM: 2010-01-20 TID: 00:59:27
Nu har jag pluggt in glosorna jag hade till förra veckan. Rätt skönt att jag fick de gjort. Nu ska de höjas betyg här.

Men jag måste veta vad jag ska ta som första hand val när jag söker, vad tycker ni för jag kan verkligen inte välja mellan de här två !!

- hotell och resturang (john bauer)

- Frisörlinjen (Kungsgård)

Någon av de ska jag ta som första hands val, snälla hjälp mig nu !

http://smultron.files.wordpress.com/2009/01/kock-maten-klar.jpg

http://www.madebynoemi.com/blog/wp-content/2008/10/sure_baby_say_yes.jpg


Kommentarer
Postat av: farbror barbro

hejsan lille flicka jag förstår med djupet av mitt hjärta hur svårt det kan vara för en vilsen liten flicka som du att välja gymnasium men jag tror du skulle passa som en porrig kock på john-bauer

2010-01-20 @ 02:48:43
Postat av: Anonym

haha, matlagningen såklart ;) john bauer äger

2010-01-25 @ 18:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0