Inget ikea

DATUM: 2010-01-16 TID: 10:28:15
Nej nu ska jag helt plötsligt inte till ikea. Så jag är rätt irreterad eftersom jag va vaken hela natten för att jag visste att jag inte skulle orka upp annars. Men tack nu är min dag förstörd med eftersom jag kommer dö av trötthet tills jag ska till stan och alex gick och la sig vid halv 6. Så de kommer inte va lätt att få liv i honom heller. Ae men jag får vl lösa det på något sätt. Måste ju i allafall till stan innan mamma åker och jobbar annars är de ju ännu mer förstörd dag och då kommer jag ligga och tjuta, hahaha . Jag vet att jag kommer de. För då har jag vart hemma HELA jävla helgen !!! AHHH fan va arg jag ääääär !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0