hemma hos alex

DATUM: 2010-01-04 TID: 23:42:09
hejsan, ja ett tag till sen, förlåt. Linda tjatar om att jag ska blogga så jag gör de nu. Idag vaknade jag hemma hos mig sjlv för en gångs skulle med alex brevid mig hihi. Sen kom linda och fråga om vi skulle med ut och kolla när de de jörde fyrhjuling. men men starta aldrig, hahaha fail där då. Sen typ åt vi och åkte hem till alex. Jag ska sova här inatt. Sen i morgon ska nog jag och madde till Mantorp. Jag ska försöka övertala henne om att vi ska äta kebab innan för vi har inte tagit den där kebaben vi sa att vi skule ta. om va slarvit jag skriver. men vi hörs jag orkar inte skriva nu. puss på er !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mäkiturja<3

2010-01-06 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0