Gott nytt år !

DATUM: 2010-01-01 TID: 20:17:51
Heeejsan, nu är det ett nytt år ! Jippi ! Jag va hemma hos Freddie. Först va jag, alex och madde där hemma. Sen kom de mer folk. Mycket mer folk. Alla va tvunga att dra typ en halv timme innan 12 slaget. hahah ! Aa så de va bara jag madde alex freddie och dover kvar. Så de va lite nice sådär. Vi smällde raketer, ojojoj,. höhö. Men jag är lidte oseriös med de här inlägget känner jag men de va ett tag sen jag blogga med. Men aa nu Sitter vi iallafall hemma hos alex och alex duschar som vanligt. Sen ska vi till BC och jag och madde ska äta mc! De ska bli så jälva gott vetni! haha ae förlåt. Min början på året va i allafall väldigt bra. Så nu ska ni ha de bra så hörs vi puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0