Försenad

DATUM: 2010-01-12 TID: 07:26:05
hääj, jag kommer nog lite försent till skolan idag, men jag försov mig en halv timme så jag missa de tåget jag skulle ta egentligen. Träligt, men jag tror inte att de ska vara någon fara.
Idag fyllar alex år så jag ska träffa han lite, kanske sover där med. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag. Sånt som märks.
Nej usch va trött jag är. Jag hann inte ens fixa klart mig. Så jag tog med mig allt jag skulle fixat idag, haa har myskläder på mig nu men jag har med mig andra kläder. oj, de va nog careface på de. Men jag är så jävla tött så jag vet inte vad jag ska skriva. haha de här får bli slutet på de här inlägget. Ha de bra kanske hörs senare puss ! <3

Kommentarer
Postat av: jonna

ja skulle nte träffa madde ;S?

2010-01-13 @ 18:44:40
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: jonna

dalungt ;)

2010-01-15 @ 03:40:05
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0