chacha

DATUM: 2010-01-18 TID: 03:49:31
halloj, jag sover inte än och lockan är jätte mycket. Ska inte sova heller, så mitt huvud kommer att fucka sig i skolan de vet jag eftersom jag har fått reda på att vi har SO hela eftermiddagen. Men jag ska göra något roligt av de. Ska fan i mig ta kort i skolan imorgon och jag skiter i om lärarna tar min mobil. Eller man kan ju smyga. Men iallafall, jag har pratat med Alex i stort sätt hela natten. kulkul. Men vi sa inte så mycket i slutet eftersom han va tråkig och blev trött, men jag förstår han. Jag är ju inte som alla andra som kan sova på nätterna. haha. Men nu skriver jag massa igen och ingen orkar läsa,. Ha de bra. Kanske skriver ett till inlägg senare. puss !

btw, I miss my old shoes. ÅH aragon jävel som käka upp halva ena skon haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0