äcklig middag

DATUM: 2010-01-15 TID: 15:57:29
haha, eller aa god middag bloggen ! haha

jag vaknade runt ett. Sen har jag bara tagit de lugnt med datan i sängen, just nu håller jag på att betämma mig om jag ska till Norrköping eller inte. Vill träffa madde men jag måste sova hos henne då tror jag, annars hinner jag inte va i Norrköping något. Typ åka dit sen hem igen. De är lite onödigt tycker jag. Eftersom jag inte har fixat mig än heller så kommer de ju ta ännu längre tid innan jag kommer iväg. Men jag ska ta och ringa madde nu och fråga om jag kan sova hos henne, eftersom att viska till ikea och allt i morgon. Eller så är jag hemma ikväll och åker till linköping och ikea på en gång. Ae, jag vet inte, haha kul att läsa om de här då. Vi hörs senare när jag har besämmt mig.  puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0