Vad fan är problemet ?

DATUM: 2010-02-23 TID: 16:25:59
Jag är så hilma arg just nu. Jag skickade ett sms till min mamma innan hon åkte och jobba och sa att hon skulle lämna laddaren hemma. Gjorde hon det ? NAE ! åhh !!! jag kan inte få tag på någon för min mobil är död nu. Tur att hon inte tog med sig datan i allafall för då vet jag inte vad jag skulle göra! Nej men nu ska jag snacka klart med madde på msn och hoppas att hon inte behöver hänga med på basketen så hon kan va här hemma med mig stället.

Asso jag är så arg så jag skulle kunna ta sönder något. Men de finns ju inte så mycket att ta sönder här hemma än, eftersom att möblerna och de inte har kommit än...


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Andas Julia!!!!

2010-02-23 @ 16:58:13
Postat av: Lillis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-02-23 @ 19:00:52
URL: http://lillisinyoubabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0