Maxi huset med fia

DATUM: 2010-02-25 TID: 14:21:48
Hejsan , jag kunde inte skrvia igår för att min internet inte fungerade. Men jag va hemma hela dagen och sen vid 9 kom alex till mig, så drog vi till freddie i 40 minuter typ sen drog vi hem till mig igen, hihi.

ALex drog för att möta freddie för ett tag sen och jag ska snart fixa mig för att jag ska till Maxi med Sofia och se om de finns kläder i min storlek där. Eftersom att alla storlekar har tagit slut på stan, väldigt irrererande.... Men annars får vi väll åka till stan och kolla om de finns något annat man vill köpa. Sen i kväll måste jag verkligen plugga. Jag har int pluggat något än. Men de är inte så mycket jag ska göra i allafall. Men vi kanske hörs senare puss !

En gammal bild på Sofia men jag har ingen nyare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0