Ligger i sängen

DATUM: 2010-02-17 TID: 21:57:40
Ligger i min säng heeeelt ensam. Saknar alex.... Men jag ska till han i morgon. Idag har jag varit hemma från skolan för jag har sjukt ont i halsen och ont i huvudet. Inget vidare. Men jag gick in till Linda en stund förut i allafall och åt och bakade lite bullar. Gott ellerhur ?
Men nu kommer jag inte på något mer att skriva. Men jag ska i allafall till skolan i morgon på eftermiddagen. Ska jag en hemlig sak på för middagen. hihi. SECRET och ni får inte veta. haha. ae, va narnslig jag är. Vi hörs i morgon när jag är i skolan eller när jag kommer hem till alex på kvällen. Ha de bra så länge pöss !

sjukt gammal bild på mig och olivia !! haha bästa <3h


Kommentarer
Postat av: olivia

BÄÄÄSTA VI JULLAN!!! <3<3

2010-02-18 @ 15:36:53
URL: http://oclaar.blogg.se/
Postat av: Lillis

så jävla snygg hårfärg

2010-02-18 @ 16:52:08
URL: http://lillisinyoubabie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0