Jonna kommer snart

DATUM: 2010-02-22 TID: 17:37:52
Hejsan, sov hos alex inatt eftersom att sängarna inte kom igår... Vi vaknade vid halv 11 typ sen kom han på att han böjade jobba klockan 4! ÅHH kunde sovit längre hihi. Men i allafall sen drog vi till hans skola vid 2 kanske och hämtade lite saker sen drog vi hem till mig och tog de lite lugnt. Sen drog han och jobba.. Men nu kommer jonna snart till mig. Jag har saknat henne sjukt mycket. Ska bli så kul att se henne. Hon har brutit axeln så jag kan skratta lite åt henne. haha nejdå.

Men Jonna ska dra hem igen vid typ 7 sen ska jag nog träffa madde om hon är tid. Annars ska jag plugga så jag har energiarbetet klart till jag ska träffa Sofia och göra den argumenterande texten. såå tråkigt att plugga på lovet. Men nu ska jag snacka inredning men mamma och efter de möta jonna vid fängelset. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0