Grattis till mig !

DATUM: 2010-02-27 TID: 15:38:05
Jag fyller år idag. ! Men de känns inget speciellet. I allafall så kommer madde hit snart så ska jag fixa mig och sedan ska vi vidare till Freddie och efter det ska vi hem till klåfingriga Alex !

Igår kväll skulle vi på bio. Men i hissen när vi skule dra så skulle han bara testa lite. suck....
Han tröck upp två nycklar i "låsgrejen" asso där dörren låser sig. Sen sa han åt mig att tycka på en knapp så gjorde jag det, S3en fick han en stöt ! Men jag fatta ingenting, sen as garva vi åt det. Men sen mådde han lite konstigt, så vi ringde hans mamma och vhon sa att vi va tvungna att åka til sjukhuset så hon hämta oss på bio som vi hann att de en halv timme av ungefär. Sen satt vi där på akuten men de tog hando m han på en gång. De va ingenting och de sa att han hade tur. Men ändå de kunde gått jävligt illa. Men de va ändå rätt kul på akuten för alla läkare som vi träffade va störda på något sett. haha, nu ska vi inte snacka om de mer. Men sjukt kul va de i allafall.
Sen blev de att vi åkte hem till freddie igen och så kollade vi på film och gick och la oss.
Men nu kommer madde, så jag ska va lite social mot henne sen ska jag fixa mig. Men vi hörs i morgon. Puss ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0