Galet igår

DATUM: 2010-02-28 TID: 14:52:33
hejsan, i går drog jag och madde till alex och drack lite fast inte madde dårå, trååååk! Skit kul hade vi i allafall. Vi spelade Fist of zent, jag tror det stavas så. haha.

Man skriver ungefär 5 straff var på lappar och lägger i en skål. Sen lägger man ut en kortlek på bordet och den som drar lägst kort får ta ett straff får skålen. Om man inte vill göra straffet som såtr på lappen får man en muskeldödare av alla spelare.


Alex drog upp en lapp där det stog att han skulle springa ut i snön med mig. Så vi gjorde det. Sen sjönk jag genom snön och slog i käften i takanten så har en fin spräckt fläskläpp och ett blåmärke på hakan. Haha , det var sjukt kul men jag har lite ont idag. Men om man ska va med i leken får man leken tåla.

Nu har i allafall jag och madde bärt massa kartonger och skit til lägenheten så det ser förjävligt ut nu. Men mamma fixar nog de när hon är ledig. Jag ska plugga och så där nu så jag har allt klart till i morgon, vilket jag inte tror att jag hinner. Men energiarbetet är viktigast så det ska jag börja med. Men vi hörs väll senare. Har föresten tvättstugan nu om 10 minuter.  pusspuss !


Kommentarer
Postat av: sofia

hahahahahaha nä stackare xd

2010-02-28 @ 15:00:12
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

men lägg in bilder på din lägenhet

2010-03-01 @ 18:08:23
Postat av: Anonym

din blogg är tråkiiii när du int skriver ngt :O

2010-03-04 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0