blogg paus

DATUM: 2010-02-07 TID: 17:05:00
hejsan, jag vet att de va längesen jag skrev. Men jag har inte haft tid faktisk och nu ska jag sätta mig och plugga. Tummen upp för det. Inte !

I allafall i helgen har jag vart på basket med madelene och så har jag sovit hos alex. Vi va förbi hans syster ett tag med. De va trevligt. Ja annars hela den här veckan jag har vart i skolan och vart med alex. Som vanligt. hihi !
Men nu tänkte jag i allafall ta en liten blogg paus eftersom jag inte har några idéer om vad jag ska skriva. Så förlåt men jag kommer tillbaka snart. Ha de bra tills jag kommer tillbaka. Puss ! <3

I morgon är det 2 månader. Tiden går så fort. Jag älskar dig Alexander <3


Kommentarer
Postat av: MM

J-a lögnare!

2010-02-12 @ 14:39:48
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad sött! :D

2010-02-12 @ 15:01:14
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: madde

haha va ??

j-a lögnare!



2010-02-12 @ 16:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0