balkongen

DATUM: 2010-04-15 TID: 17:24:46
har suttit på balkongen nu ett tag i bikini faktiskt och pluggat litegran, mycket kvar, men nu är jag i allafall en liten bit på vägen. Ska nu gå över till mitt rum som är en katastrof, ställa in disken i diskmaskinen, plocka upp tvätt från golvet, flytta in en byrå i mitt rum och sådär, men nog bli lite finare, just nu är det bara UUUSCH ! Hoppas jag får ett bra resultat. Senare när Älskling kommer hem ska jag försöka få honom att hjälpa mig bära upp lite saker på vinden. Om han nu orkar efter att ha severat hela dagen, hehe. puss på er sålänge ! <3

kanske borde ta nårga nya bilder med Sofia någon dag ?

Det va ju ett tag sen om jag säger så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0