Vart ute och snckat med lillis

DATUM: 2009-09-23 TID: 22:06:35
Jag satt ute och snackade med linda ett tag. De va lite nice sådär. Även om hon snacka med matti nästan hela tiden så va de trevligt. hehe. Ska snart försöka kolla klart på andra avenyn avsnittet som tagit hela dagen att kolla på. hehe, typ halva kvar. Men ska kolla på de när mamma och classe har kollat klart på tvn, sen ska jag väll upp och sova lite om jag kan , är ju så förkyld så får ju panik när jag inte kan andras typ. Men ja alla har väl vart med om de.
Inget liv nu när man måste va tyst när mamma och classe kollar på efterlyst så jag gjorde en liten bild på mig och linda., puss på oss !


Kommentarer
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Trevlig blogg var ordet !

2009-09-24 @ 00:23:09
URL: http://www.icedaniel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0