Vart inne hos linda

DATUM: 2009-09-04 TID: 23:47:58
hejsan, blev att gå in hos linda efter att jag duschade, vi satt och snackade och käka lite chips och vin druvor, lite mysigt sådär. Men nu blev jag så jäkla trött så jag gick in till mig och satte på en film och ska logga in på msn snart. Måste ju gå upp tidigt i morgon eller vid halv 9. Sen ska jag åka till linköping och färga håret, vet inte hur jag ska färga de än, har lite panik men jag får ju kolla på en färgkarta och välja. De blir nog bra ska ni se. Ska ta en före och efter bild så ni får se. Men nu ska jag kolla när tågen går i morgon för jag tänker inte åka moppe heöa vägen till linköping eller de är ju inte så långt men de är ju svinkallt ute på morognen. haha puss på er !

Dålig bild för de va dåligt ljus men ni ser ju ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0