Torsdag

DATUM: 2009-09-03 TID: 20:47:25

chacha, nu är jag i mantorp eller jag har varit de sen klockan 5 typ. Jag sov ju hos jonna igår och jag somna rätt sabbt. Jonna satte på ice age 3 och jag somnade på en gång. Men så är de när man går upp klockan halv 6 på morgonen...
Idag fick jag i allafall sova till 9. Väligt skönt! Men jag och jonna kom försent i allafall, ungefär 10 minuter. De va ju inte så bra, men vi hade matte och jag jobbade 2 lektioner på planeringen så jag kom inte efter på något sätt. Haha jag som hatar matte, men jag kan väll om jag bara vill tydligen. Sen sista lektionen hade vi ett nytt ämne som heter SNS, de är SO,NO och Svenska i samma ämne. Seg lektion i allafall, men sen när alla nya datorer på skolan är inkopplade och fungerar som de ska så ska vi sitta vid datan, så de kommer nog lite rätt nice.
Btw, jag åkte i allafall hem direkt efter skolan, glömde gå hem (i vilbergen) och hämta posten. Men de får jag väll göra i morgon i stället.

Vi har skolfoto på tisdag 11.15 - 12.00 har jag fått reda på nu i allafall.
Så jag ringde och bokade tid hos frisören förut, klockan 10 på lördag förmiddag. usch, jag som skulle till emil i morgon. Men jag får väll åka hem på kvällen, finns ju inget annat att göra. Måste ju färga håret, de är så blekt av solen och sådär, de är nästan råttfägat och de är inte snyggt!

nu tänkte jag gå upp på övervåningen och ta bort sminket och sola en halv timme och efter de duscha och lägga in engelska glosorna på glosboken. Så slipper jag göra de någon annan dag. Men nu blev de ett jäävligt långt inlägg men vi hörs senare, puss på er sålänge !


Kommentarer
Postat av: johannajonsson

saknar dej gmn <3

2009-09-07 @ 15:52:41
URL: http://johannaeliisabeth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0