Torsdag

DATUM: 2009-09-24 TID: 13:15:23
De är nu torsdag och jag är fortfarande sjuk, men idag ska jag försöka få gien bloggandet lite grann, jag har ändå inget annat för mig. Va nyss inne hos linda och snacka lite och sådär, hon ska åka till norrköping idag och kommer hem i morgonkväll, så jag får väll sitta här hemma och inte prata med någon ute på landet, haha nej men jag har ki mobilen i allafall, tur att den finns!
Hm, annars vaknade jag klockan 10 idag. Känner att jag kanske börjar bli lite bättre, men hostan är typ värre än alla andra dagar men de kommer förhoppningsvis förvinna snart. hoppas jag i allafall....
Ska kolla klart på andra avenyn som jag inte orkade göra igår kväll, hoppas de fungerar utan problem idag annars kommer jag få psykbryt. hihi men vi hörs senare älsklingar. PUSS !

*hosthost, *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0