Tisdag

DATUM: 2009-09-01 TID: 20:45:54
Hejsan, snart är tisdagen med avklarad. Jag har varit i skolan. As trött i morse men de borde snart gå in i mitt huvud att jag ska gå upp såhär tidigt varje dag. Annars va allt bra i skolan 2 timmars lunchrast ska jag ha varje dag, jääävligt nice. Men man skulle kunna sluta 1 timme tidigare eller något, menmen de är ju soft.

Efter skolan åkte jag hem för mamma och jag skulle åka och köpa skor. Sen skulle vi inte de helt plötsligt, men jag har inga skor nu eftersom blev av med 2 par när vi va på Gotland och Aragon åt upp halva min sko i natt eller något. Usch dumma hund. Men vi åkte till Maxi och sen köpte vi skor med. Fick en skolkalender med, behöver de nu för jag ska hålla reda på alla läxor vi har. Men v har bara fått en än så länge men de blir väll fler. haha. Måste planera hur jag sjka plugga med för att jag ska hinna med allt..

Skolkalendern, (självklart rosa)



Ett par av skorna jag köpte, jätte sköna



De andra paret jag köpte,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0