Svenska hollywoodfruar

DATUM: 2009-09-14 TID: 22:33:58
Nu har jag kollat klart på svenska hollyhoodfruar, guud va roligt program ! Måste se de alla avsnitt är nog fast ! DE va ju så sjukt fjantiga, diviga och hahah nej jag vet inte vad jag ska säga. De va roligt i allafall. Mamma och jag satt och skratta åt de medans Classe inte kunde titta för han tyckte att de va too mutch ! Jaa så kan de gå. Men jag ska i lalafall se de fler gånger.
I morgon så är de bra på tv med, haha känns bara som att jag sitter framför tven... Men de är idol och andra avenyn. Så ska jag plugga ikapp lite matte och städa mitt rum med, och så har jag lovat Linda att kolla på film med henne med. Så de blir mycket att göra i morgon efter skolan. Men de är kul, jag ska bara hitta tid att blogga mer, men de löser sig. Har precis duschat och ska snart ner och blåsa håret och sedan gå och lägga mig. Jag har bara några bloggar till jag måste kolla innan jag går och lägger mig, men vi hörs i morgon puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0