Skolan måndag

DATUM: 2009-09-14 TID: 20:34:37
Idag har jag vart i skolan då. Vi har tema vecka så de va rött najs, vi gjorde inget från halv 9 till 10 sen åt vi typ grönsaker och dipp ? Sen hade vi lunch och efter de så skar vi i potatisar och gjorde tryck på bakdukar som ska va i hemkunskapssalen. Sen hade vi brännboll. Najsnajs, men jag har inte en aning om vad vi ska göra i morogn, me de får vi se. Haha glömsk som jag är så kollade jag inte vad vi skulle göra. Men de löser sig jag vet i allafall att vi inte ska ha idrottskläder och att vi börjar halv 9. De är ju något i allafall! Här är lite bilder från skolan idag och jaa! Jag och emil äger !

Våra lärare när de försökte få att värma upp.

Gick sådär...

Söt jonna i skolan "utanför praktiska"

Gröna händer looo !

Resultatet, fråga mig inte vrf de står som de gör ! x'd

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0