skola

DATUM: 2009-09-20 TID: 21:48:29
Skolan , hm. Inte de roligaste ellerhur? Jag vet att jag tjatar, men man måste verkligen kämpa de sista året. Planera läxor och sådär. Jobba på under lektionerna osv. Jag gör de inte, jag tänker att jag kan göra de längre fram. Men så kan jag inte tänka längre. Måste ta tag i allt nu den här veckan, men jag vill ändå ha tid att umgås med mina kompisar och så. Hinner ju knappt de nu. Jag längtar tills jag börjar på gymnasiet för så blir nog allt lättare. Men jag vet inte. Kanske blir jobbigare? Men de beror ju på vilken linje man tar med. Nu måste jag gå upp och lägga mig.

Just nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på kommisarien och havet. När de är reklam ska jag gå upp i mitt rum och kolla klart. Måste packa med, har inte hunnit göra de än. Mycket bättre om jag gör de nu istället för i morgon, då blir de så stressigt, mamma ska tanka innan vi åker med. Men ha de bra vi hörs i morgon., puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0