Skola i morgon

DATUM: 2009-09-06 TID: 22:05:05
Hallu, ska snart gå upp och lägga mig i min säng och kolla på film med min chakladkaka, haha om jag ens orkar. vi hade middag idag så är mätt fortfarande. hehe. Vet inte vad de blir för film idag,

Jag längtar till tisdag för då börjar både andra anenyn och idol ! De tråkiga är att de är samma tid. Men man får se på idol sen kan man ju kolla på andra avenyn på datan sen, och den 14 så börjar svenska hollywoodfruar, verkar som de ska va rätt bra. Jag och mamma kommer sitta bänkade framför tven i allafall.

Imorgon efter skolan ska jag va med jonna i allafall vi ska gå och kolla lite på stan, de va ett tag sen jag gjrode de känner jag. Men först ska vi hem. Hon ska väll äta och lämna väskan och jag måste till vilbergen och hämta post. Men vi hörs någongång i morgon puss på er !


En bild på aragon som vart världens mysigaste idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0