Ska till norrköping

DATUM: 2009-09-05 TID: 13:15:29
Nu ska jag snarmit åka till norrköping och träffa madde, vet inte vad vi ska göra men vi hittar väll på något. Åker hem så jag är hemma 11 annars sover jag hos någon i norrköping om jag inte vill åka hem så tidigt.

Skulle ju till frisören idag men de blev inte så för jag glömde kortet hemma, kom på de när jag satt på tåget så de blev att jag fick åka hem igen, måste boka om den där tiden.
Sen så laddade jag på mobilen för mina sms tog slut idag, men så tänkte jag att jag hade  fria sms men de hade jag inte laddat på än så jag har 98.50kr på mobilen och de kostar 99kr att fixa fria sms, lite störigt så nu blir det inte så mycket smsande på 20 dagar. Men nu ska jag åka vi hörs i morgon eller ikväll puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0