simon inatt

DATUM: 2009-09-06 TID: 12:11:16
Jag drog och träffa madde i går, först drog vi till mc oh träffa Anton och hans kompis snacka lite och tog en läsk. Sen drog vi hem till madde och fixade oss sen blev de att dra till vilbergen och träffa matte och simon, sen va JN, hannah, kim, teddan och ange där tror jag, sen kom de bara mer och mer folk, tyckte de va skapligt kul i allafall när emma och jonna kom! Vi gjorde inte så mycket va hemma hos simon och dampa lite och så gick vi ut en sväng med, men de va jääävligt kallt ute ! Drog hem nu på morgonen för att duscha och så sen tänkte jag dra tillbaka till vilbergen. Men nu ska vi tydligen ha middag, så jag får va hemma. Fan har inte sovit så mycket i natt ungefär en timme sammanlagt. Haha men jag är glad för de! Nu ska jag duscha snart när jag fått orken, puss på er sålänge !

As bra fotografer är de... eller inte

btw, de är matte och simon på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0