shu bitches !

DATUM: 2009-09-20 TID: 20:52:43
Men tjaaa ! Kom på en sak, de är skola i morgon, så hemskt ! Jag kommer dö! Men tur att man får skjuts till tåget iallfall. Efter skolan i morgon tror jag att jag sla träffa Sofia, de va ett tag sen jag va med henne nu. Men de ska bli kul. Kanske blir att vi går på stan och tar en fika och jag ska ta bilder med, om jag har batteri på mobilen för de brukar ta slut när jag är i skolan. Men jag ska inte andvända mobilen så mycket i morgon. haha fan va jag snackar, förlåt. Nu ska jag kolla på lite småbloggar och sedan packa till i morgon och sådär. Ha de bra så hörs vi i morgon puss !

Gammal bild på mig och sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0