Saker jag hatar

DATUM: 2009-09-15 TID: 22:01:50
- jag hatar falska människor, sånna som snackar skit bakom ryggen, om man tycker något om mig så ska man säga de till mig och inte sitta på rasterna i skolan och snacka om mig, jag bryr mig inte om ni kommer fram till mig och säger de. För jag står för vem jag är och jag vet att jag är bättre än er i allafall. Fuckfaces !

- jag hatar när mitt internet inte fungerar så jag inte kan skriva i min blogg till er, men nu fungerar de igen och de älskar vi ellerhur ?

- jag hatar att jag saknar Sundsvall så mycket, mina systar och Amanda! Måste åka upp snart ,men jag vet inte när, har inte råf att vara ledig från skolan, kanske på höstlovet ?

- jag hatar människor som byter partner som underkläder, jag har själv vart likadan, men de är inte jag som dissar folk de är något fel på mig tydligen eller så är de jag som drar mig till fel människor, aja ! Sånt som händer men jag hatar folk som gör de barqa för att de är kul !

Saknaden är stor !


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja kom på höstlovet!

2009-09-16 @ 08:19:48
Postat av: sofiiia

du saknar inte mig :( jag saknar iaf dig jätte mycket !

2009-09-23 @ 16:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0