Pain

DATUM: 2009-09-15 TID: 21:42:43
Jag har ont i huvudet! Men de är nog bara för att jag är trött, jag har ju inte berättat om min dag än. Gick upp klockan 6, alldeles för sent, måste fan gå upp halv 6 för att hinna, blir att sova tidigt idag så jag kommer upp i morgon.
btw, sen kom jag till skolan så hade vi tipspromenad och efter de någon föreläsning om kost. Sen hade vi lunch och efter de provade vi idrottskläder som vi kommer få köpa vid jul ungefär. Efter de så hade vi hemkunskap när vi gjorde m'uslibarer som smakande skiiiiit ! Bläää ! Nej ingen höjdar dag och efter de va jag helt död med. Usch, har inte fått något gjort idag, jag som skulle plugga städa rummet och grejer, Blev inget av med de. Men de finns ju fler dagar. De måste va klart till fredag i allafall. Men nu ska jag nog sätta på andra avenyn på svt.se, ha de så bra så skriver jag senare. Puuuuss ! Ska lägga in bilder om jag har tagit några idag ens,

Jag ska träffa Jonna i mrn i skolan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0