Ligger i sängen nu

DATUM: 2009-09-08 TID: 00:13:36
Nu ligger jag i sängen äntligen haha säger jag när har har legat här hela dagen, men de va jävligt skönt måste jag säga !
Imorgon måste jag försöka plocka upp på mitt rum och få lite kläder tvättade. Allt ligger på golvet nu, hmm undrar vem som har lagt de där ? inte jag i allafall. hehe.
och en till grej jag vill ha lite fler läsare men jag vet inte hur jag ska göra för att få de och att de ska stänna kvar, borde nog uppdatera lite oftare och skriva mer intressanta saker.

Har ni något råd om vad jag kan skriva eller göra i bloggen för att den ska bli intressantare ? Lämna bara en kommentar så ska jag försöka göra de !

jag tände lite ljus nu på kvällen mysigt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0